مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:152021-07-24اقتصادي

خاموشی چراغ تولید تابلوفرش سردرود با موانع مالیات و بیمه


رییس اتحادیه تابلوفرش سردرود گفت: تابلوفرش سردرود در طول سال های گذشته، چراغ بازار فرش تبریز را روشن کرده اما اکنون مالیاتی که در این صنعت وضع می شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتحادیه تابلوفرش سردرود گفت: تابلوفرش سردرود در طول سال های گذشته، چراغ بازار فرش تبریز را روشن کرده اما اکنون مالیاتی که در این صنعت وضع می شود، در حال خاموش کردن چراغ صنف قالی بافی و تولید تابلوفرش سردرود است.

همچنین بیمه نشدن قالی بافان، فعالان این حوزه را دلسرد می کند.

هادی ابری سردرودی، رییس تنها اتحادیه تابلوفرش کشور، فعالیت خود در زمینه تولید تابلوفرش را از 14 سالگی (سال 79) آغاز کرده و پیش از آن نیز مشغول به کارگری قالی بافی بوده که در نهایت از سال 89 به خرید و فروش و کارآفرینی وارد شده است و اکنون نیز تنها از طریق کارگاه های قالی بافی وی، 2000 نفر شاغل هستند.

او هم چنین اکنون جزو پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و حاضر است در صورت حمایت، تمامی بیکاران کشور را شاغل کند.

وی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، با اشاره به پیشینه تولید تابلوفرش در سردرود، اظهار کرد: قبلا می گفتیم که این شهر به واسطه تابلوفرش به یک شهر بدون بیکار تبدیل شده که توانسته برای 10 برابر جمعیت خود یعنی تعدادی نزدیک به 350 هزار نفر در سطح کشور اشتغال زایی کند و به این تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی چراغ تولید تابلوفرش سردرود با موانع مالیات و بیمه

خاموشی چراغ تولید تابلوفرش سردرود با موانع مالیات و بیمه