مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-24اجتماعي

ورود موج هوای گرم به ایلام/پیش بینی دمای 51 درجه در جنوب استان


کارشناس هواشناسی ایلام از ورود موج هوای گرم به ایلام خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در جنوب استان دمای 51 درجه ثبت شود.

- احسان احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مطابق بررسی نقشه های هواشناسی دمای هوای استان از امروز تا روز دوشنبه روند افزایشی را دارد و ما انتظار داریم دمای هوا در روزهای آینده حدود سه درجه افزایش پیدا کند.

وی افزود: با این اوصاف تا روز چهارشنبه هفته جاری موج هوای گرم در سطح استان مستقر خواهد بود که اوج گرما را در طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در سطح استان پیش بینی می کنیم.

کارشناس هواشناسی ایلام عنوان کرد: انتظار داریم که در طی این مدت دمای هوا در مناطق گرمسیر استان از 51 درجه هم فراتر رود و در مناطق سردسیر مثل شهر ایلام نیز دما در حدود 41 درجه برسد.

احمدی نژاد بیان کرد: این شرایط تا روز چهارشنبه در سطح استان ادامه دارد و ما انتظار داریم از روز پنجشنبه کاهش نسبی دما را داشته باشیم.

وی گفت: به طور کلی طی هفته آینده دمای هوا نسبت به هفته جاری کاهش می یابد و انتظار داریم هوای نسبتاً خنک تری را داشته باشیم.

اعمال برنامه مدیریت خاموشی در ایلام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام نیز اعلام کرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی استان ایلام مبنی بر افزایش دما در هفته پیش رو و پیش بینی دمای 50 درجه و فراتر از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موج هوای گرم به ایلام/پیش بینی دمای 51 درجه در جنوب استان

ورود موج هوای گرم به ایلام/پیش بینی دمای 51 درجه در جنوب استان