مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-24اقتصادي

قیمت مرغ باید رضایت تولیدکننده و مصرف کننده رابه همراه داشته باشد


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: قیمت مرغ باید به صورتی باشد که هم رضایت تولیدکننده و هم مصرف کننده جلب شود.

- ، اکبر فتحی در جلسه تنظیم بازار مرغ با اشاره به عدم همخوانی موجودی نهاده های دامی با نیازهای استان و تشدید این امر با وقوع خشکسالی، بر تسریع صدور حواله ها تاکید کرد و اظهار داشت: در شورای برنامه ریزی هفته گذشته مصوبه ای در جهت مکلف شدن تمامی بانک های عامل به ارائه تسهیلات به صنعت دامپروری به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مذکور بخشی از مشکل نقدینگی فعالان بخش دام و طیور استان را حل می کند، اظهار داشت: در این ارتباط ورود صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی راهکاری عملی برای حل مشکلات موجود در این بخش هاست.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با تاکید بر ورود همه جانبه اتحادیه برای تنظیم بازار مرغ استان، گفت: الزامات عملی کردن تعیین قیمت مرغ به صورتی که هم رضایت تولیدکننده و هم مصرف کننده جلب شود باید مشخص شود.

فتحی، واریز وجه به حساب اتحادیه، صدور مجوز حمل بار از دامپزشکی تنها برای مرغداری های اعلام شده از سوی اتحادیه و همراهی سازمان با اتحادیه برای پیشبرد این طرح را ضروری دانست و ادامه داد: عملی ساختن این امور نیاز به هماهنگی میان واحدهای داخلی سازمان دارد و در صورت دستیابی به هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ باید رضایت تولیدکننده و مصرف کننده رابه همراه داشته باشد

قیمت مرغ باید رضایت تولیدکننده و مصرف کننده رابه همراه داشته باشد