مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-24سياسي

تبعات مخرب سرزنش مجردها برای ازدواج


چنین تفکراتی می تواند تبعات روانی زیادی برای دختران و پسران نظیر احساس سربار بودن و زیادی بود و دوست داشته نشدن از سوی پدر و مادر و طرد شدن و کنار گذاشته شدن را دارند و از این رو تصور می کنند با هر کسی که ازدواج کنند بهتر از در خانه ماندن است که خود تفکری آسیب زا است.

- وی با بیان اینکه هستند جوانانی که بخاطر ترس از مسئولیت همسر بودن یا نداشتن مهارت لازم برای تشکیل زندگی مشترک یا تجارب ناخوشایند مشاهده شده از رابطه پدر و مادر در محیط خانواده خود تن به ازدواج نمی دهند، توصیه کرد: قویا به این جوانان توصیه می کنم که راه اشتباهی می روند و حتما باید راه خود را اصلاح کنند.

ازدواج خوب و انتخاب خوب می تواند شرایط مناسبی را برای افراد ایجاد کند، طبق بررسی ها عمدتا کسانی که ازدواج خوبی دارند از نظر روانی، پزشکی و جسمانی وضعیت سلامت بهتری نسبت به مجردان دارند.

این به آن معنا نیست که کسانی که مجردند لزوما دچار بیماری می شوند اما کسانی که ازدواج درست و انتخاب های درستی می کنند از وضعیت سلامت روانشناختی و جسمانی بهتری برخوردارند.

ابراهیمی مقدم افزود: توصیه داریم افراد برای داشتن انتخاب های خوب و درست فعالانه تر تلاش کنند و اتفاقا اگر مورد مناسبی هم هست شرایطی را فراهم کنند تا آن پسر یا دختر به سمت آنها کشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات مخرب سرزنش مجردها برای ازدواج

تبعات مخرب سرزنش مجردها برای ازدواج