مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:002021-07-24سياسي

ضرورت تبیین گام دوم انقلاب در برنامه های عید غدیر آذربایجان شرقی


دبیر اجرایی بنیاد غدیر آذربایجان شرقی بر ضرورت تبیین گام دوم انقلاب در برنامه های عید غدیر استان تاکید کرد.

- حجت الاسلام حسن کاملی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت واقعه غدیر خم گفت: غدیر به اندازه ای مهم است که نه تنها موضوع امامت و ولایت امام علی (ع) مطرح می شود بلکه امامت ائمه اطهار بعداز امام علی (ع) را نیز شامل می شود که پیامبر اکرم (ص) عنوان کردند.

وی با تاکید بر اینکه جریان سازی رسانه ای و تبلیغی در رابطه مسئله غدیر ضروری است، افزود: هیچ موضوعی در تاریخ و دین اسلام مهمتر از غدیر وجود ندارد و بدون شک این واقعه باعث ناامیدی دشمنان شد.

کاملی فر با بیان اینکه قرآن کریم تاکید توأم با تهدید در خصوص غدیر داشته است، گفت: غدیر تجلی بیعت با ولی فقیه بوده و این واقعه مصداق وسیع پیامبر است که اکنون این مصداق توجه به امام زمان (عج) است.

غدیر محور وحدت در بین مسلمانان جهان دبیر اجرایی بنیاد غدیر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه غدیر باید محور وحدت در بین مسلمانان جهان باشد، گفت: تمامی مصائب جهان اسلام به موضوع غدیر و بی توجهی به این واقعه بر می گردد.

کاملی فر با بیان اینکه تمامی ائمه اطهار برای احیای غدیر به شهادت رسیدند، افزود: با تمام این اوصاف باید واقعه غدیر فرهنگ سازی شده و مردم برای برگزاری باشکوه مراسم ها همچون محرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین گام دوم انقلاب در برنامه های عید غدیر آذربایجان شرقی

ضرورت تبیین گام دوم انقلاب در برنامه های عید غدیر آذربایجان شرقی