مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-24سياسي

سرمایه برخی متکدیان از افراد کمک کننده بیشتر است


مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین با بیان اینکه برخی متکدیان فقیر نمایی و یا معلول نمایی می کنند، گفت: گاهی کسی که کمک می کند سرمایه ای به مراتب کمتر از متکدی دارد.

- اظهار کرد: مرکز ساماندهی متکدیان قزوین در سال گذشته بیشتر بر روی شناسایی، جمع آوری و ساماندهی متکدیان تمرکز داشت و در این حوزه به موفقیت هایی مانند شناسایی متکدیان متمول و یا شناسایی فقرای واقعی دست یافت.

وی با بیان اینکه به طور نمونه متکدی میلیاردری داشتیم که شناسایی، جمع آوری و تحویل دستگاه قضایی شد، افزود: ثمره تشدید جمع آوری متکدیان کاهش آنها در شهر قزوین بود.

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین تصریح کرد: در سال جاری تلاش داریم تا مرکز ساماندهی متکدیان در حوزه فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم نسبت به متکدیان تلاش بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: هماهنگی با دستگاه مختلفی صورت گرفته تا ضمن فضاسازی شهری در حوزه فضای مجازی محتواهایی را آماده و منتشر کنیم تا به شهروندان بگوییم که در حوزه ساماندهی متکدیان نیازمند کمک آنها هستیم.

رحیمی با اشاره به اینکه در حوزه ساماندهی دو نکته داریم، عنوان کرد: یک بحث کمک گیرنده یا همان متکدی و دیگری بحث کمک دهنده که مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه برخی متکدیان از افراد کمک کننده بیشتر است

سرمایه برخی متکدیان از افراد کمک کننده بیشتر است