مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-25اجتماعي

اورامانات، تکه ای از بهشت روی زمین


رییس اداره میراث فرهنگی فرهنگی شهرستان پاوه مهمترین برند گردشگری منطقه اورامانات را طبیعت بکر زیبا، معماری اصیل تاریخی و سنتی و فرهنگ مردمان این منطقه دانست.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی فرهنگی شهرستان پاوه مهمترین برند گردشگری منطقه اورامانات را طبیعت بکر زیبا، معماری اصیل تاریخی و سنتی و فرهنگ مردمان این منطقه دانست.

هادی شریفی در گفت و گو با ایسنا، منطقه اورامانات را یکی از پرجاذبه ترین مناطق استان برای جذب گردشگر دانست و اظهار کرد: گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند آن را بهشتی زمینی می دانند که خدا آن را روی زمین خلق کرده و چشم ها را مسحور خود می کند.

وی تصریح کرد: اورامانات به واسطه شرایط توپوگرافی خاص خود دارای مناطق بکر و زیبای بسیاری است، از کوه های بلند گرفته تا دره های عمیق با رودخانه ای خروشان که معمولا در ایام تعطیل سال گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند.

رییس میراث فرهنگی شهرستان پاوه اضافه کرد: در کنار طبیعت بسیار زیبای این منطقه، نوع معماری اصیل تاریخی و سنتی خانه ها، بویژه در مناطق روستایی مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: مردم منطقه اورامانات دارای فرهنگی غنی و اصیل هستند که باعث شده آداب و سنت های خود را از گذشته تاکنون حفظ کنند و طی سالهای اخیر برگزاری همین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورامانات، تکه ای از بهشت روی زمین

اورامانات، تکه ای از بهشت روی زمین