مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-25اقتصادي

صنایع با تامین پایدار آب از پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس منتفع خواهند


برای تداوم تولید و اشتغال افزایی، صنایع استان هرمزگان نیاز به تامین آب پایدار دارند و با توجه به کمبود آب و بحرانی که در جهان و کشور وجود دارد، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت مادکوش گفت: برای تداوم تولید و اشتغال افزایی، صنایع استان هرمزگان نیاز به تامین آب پایدار دارند و با توجه به کمبود آب و بحرانی که در جهان و کشور وجود دارد، تصفیه پساب فاضلاب در آینده تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

علیرضا صمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پروژه بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه شده جهت استفاده در صنایع غرب بندرعباس، افزود: تشکیل این کنسرسیوم ایده بسیار خوبی از طرف استاندار هرمزگان بود که توانست بعد از سال ها، رفع مشکل فاضلاب را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: از طرفی صنایع نیز با تامین پایدار آب منتفع خواهند شد و چون ذینفع هستند با این تجمیع بودجه ها از پراکندگی کمک ها و غیر هدفمند بودن آنها جلوگیری می شود و کمک ها مسئولانه در مسیری هدفمند هدایت می شوند.

صمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر منافع زیست محیطی برای شهر بندرعباس که بالاخره کارکنان این صنایع نیز در این شهر زندگی می کنند، آب پایدار صنایع هم تامین می شود و کمک به حفظ محیط زیست استان و شهر بندرعباس و حل مشکل فاضلاب با کمک دستگاه های قضایی و نظارتی و پیگیری جدی استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع با تامین پایدار آب از پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس منتفع خواهند

صنایع با تامین پایدار آب از پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس منتفع خواهند