مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:502021-07-25سياسي

ثبت جهانی اورامانات دروازه حضور گردشگران خارجی است


ثبت جهانی هورامان راه را برای حضور گردشگران کشورهای دیگر بیش از 190 کشور خارجی در این منطقه را فراهم خواهد ساخت.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی کردستان گفت: ثبت جهانی هورامان راه را برای حضور گردشگران کشورهای دیگر "بیش از 190 کشور خارجی" در این منطقه را فراهم خواهد ساخت.

یعقوب گویلیان امروز یکشنبه(3 مردادماه) در جلسەای با حضور معاون گردشگری و مدیر پایگاە منظر فرهنگی تاریخی هورامان اظهار کرد: دلسوزی، همدلی، همکاری و ارتباط نزدیک دهیاران را لازمه حفاظت و صیانت از فرهنگ و تاریخ روستاهای هورامانات برشمرد.

وی عنوان کرد: سال ها تلاش و کوشش مسئولین و مردم روستاها و شهرهای هورامانات در صیانت و معرفی این گنجینه بی پایان با ثبت جهانی، برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان اظهار کرد: احیا سنت ها و آیین های فراموش شدە، بافت با ارزش و شیوهای معیشتی و باغداری و همچنین حفظ محیط زیست و بسیاری موارد دیگر در منطقه هورامانات از اولویت های دهیاران و بخشداران باشد و در این راستا این اداره کل آماده هرگونه همکاری است.

وی افزود: گروه موجود با مدیریت پویا طالب نیا و همکاری مردم و مسئولین روستاهای هورامانات، بسیار دلسوز و توانمند هستند و حضور این گروه تاکنون منشا بسیاری از اتفاقات خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی اورامانات دروازه حضور گردشگران خارجی است

ثبت جهانی اورامانات دروازه حضور گردشگران خارجی است