مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-25سياسي

انتقال آب قطعاً جلگه خوزستان را نابود می کند


نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: انتقال آب ضد بشریت و بر خلاف حیات مردم است و قطعاً جلگه خوزستان را به نابودی می کشاند.

- در خصوص سفر معاون اول رییس جمهور به استان برای رفع مشکل کم آبی و تنش های آبی استان اظهار کرد: به مسئولانی که به خوزستان سفر داشتند خیر مقدم نمی گویم و به دل هم نگیرند چون برای حضور آنها خیلی دیر شده و اصلاً به موقع نیست.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس خطاب جهانگیری گفت: آمدن شما و هیئت همراه آن هم چند روز مانده به پایان دولت چه دردی از خوزستان مظلوم دوا می کند؟ چقدر در مجلس از مشکلات مردم این استان فریاد زدیم ولی گوش شنوایی در دولت نبود.

وی اضافه کرد: چقدر باید از نجابت خوزستانی ها سوءاستفاده شود و محروم بمانند؛ مردم این استان محروم و مظلوم واقع شده اند آن هم از دست سیاست گذاران و تصمیم گیران ملی که هرگز به فکر خوزستان نبودند.

ساعدی خطاب به معاون اول رییس جمهور گفت: شما چقدر به رییس سازمان محیط زیست برای صدور مجوز طرح های انتقال آب فشار وارد کردید که خودش هم اعتراف کرد؛ ایام سیاست تمام شده ولی کارنامه اعمال شما و رییس جمهور باقی مانده و آه مردم مظلوم خوزستان دامن گیر شماست.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس یادآور شد: چقدر در مجمع نمایندگان خوزستان با وزیر نیرو جلسه برگزار و ضمن تذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب قطعاً جلگه خوزستان را نابود می کند

انتقال آب قطعاً جلگه خوزستان را نابود می کند