مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-25بين الملل

ابتلای بیش از 100 مامور سازمان سیا به «سندرم هاوانا»


ویلیام برنز، رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، اعلام کرد دست کم 100 مامور این سازمان و اعضای خانواده هایشان به «سندرم هاوانا» مبتلا شده اند.

- ویلیام برنز، رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، اعلام کرد دست کم 100 مامور این سازمان و اعضای خانواده هایشان به سندرم هاوانا مبتلا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به قنل از ایندیپندنت، این افراد جزو 200 مقام آمریکایی و خویشان آن ها در سراسر جهان هستند که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازها به این بیماری مرموز مبتلا شده اند.

برنز در نخستین مصاحبه اش پس از آنکه جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، او را در ماه مه به ریاست سیا برگزید به شبکه رادیوی عمومی ملی (ان پی آر) از تلاش های این سازمان برای تقویت تحقیقات در مورد این سندرم گفت.

خبر شیوع این سندرم نخستین بار پنج سال پیش انتشار یافت.

او ستاد بحرانی برای یافتن دلایل و منشا این بیماری تشکیل داده است و ریاست آن با مامور ارشدی است که در سال 2011 به ردگیری اسامه بن لادن کمک کرد.

او در پاسخ به سوالی در مورد تعداد ماموران مبتلا گفت: احتمالا از زمانی که سندرم هاوانا [اولین بار] در سال 2016 به ثبت رسید تا کنون چند صد نفر در دولت ایالات متحده و در کل جهان مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای بیش از 100 مامور سازمان سیا به «سندرم هاوانا»

ابتلای بیش از 100 مامور سازمان سیا به «سندرم هاوانا»