مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-25اقتصادي

ایران، پکیجی تمام عیار از گردشگری


ایران با وجود ظرفیت های بالایی که در شاخه های مختلف گردشگری دارد، پکیجی کامل و تمام عیار از گردشگری است که می تواند زمینه برای توسعه اقتصادی کشور را فراهم آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار نیز در این حوزه شاهد پیشرفت های مناسبی بودیم که با شیوع ویروس کرونا به تبع تمامی کشورها، ایران نیز با چالش و تعطیلی گرردشگری مواجه شد.

  ما انتظار داشتیم در دوران کرونا با سرعت خاصی، صندوق حمایت از گردشگری تشکیل می شد تا همچون صندوق حمایت از کشاورزی که از کشاورزان در مواقع ورود خسارات طبیعی به تولیدات آن ها حمایت های لازم را انجام می دهد، از خسارات بیش از حد جلوگیری به عمل می آمد و با توجه به اینکه سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه گردشگری کشور مردم پایه است، با تشکیل این صندوق از شکست اقتصادی سرمایه گذاران جلوگیری می شد.

  بی تردید با توجه به ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد با برنامه مدون و توجه ویژه به بخش گردشگری که بیشترین خسارت کرونا را متحمل شد، می توان از سرمایه گذاران این حوزه حمایت کرده و در کنار آن زمینه برای بازگشت رونق به گردشگری را در ایام پساکرونا فراهم آورد.

  در حال حاضر توسعه زیرساخت ها در کنار تبلیغ و معرفی قابلیت های گردشگری کشور در سطح بین المللی می تواند راهگشای رونق این صنعت در پساکرونا باشد تا با ارائه مناسب ویژگی های تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، پکیجی تمام عیار از گردشگری

ایران، پکیجی تمام عیار از گردشگری