مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-25اقتصادي

هشدار شرکت برق کردستان به مشترکین پرمصرف بخش خانگی


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مشترکین خانگی با مصرف بیش از الگوی مصرف برق موظف هستند برق مورد نیاز خود را از نیروگاه های خصوصی خریداری و یا با استفاده از پنل های خورشیدی برق مازاد خود را تأمین نماید - هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری مصوبات ابلاغی و بندهای قانون بودجه برای مشترکین پر مصرف اجرا شده است.

وی گفت: مشترکین خانگی با مصرف بیش از الگوی مصرف برق موظفند برق مورد نیاز خود را از  نیروگاه های خصوصی خریداری نموده و یا با استفاده از پنل های خورشیدی برق مازاد خود را تأمین نماید در غیر اینصورت شرکت توزیع برق تعهدی برای تأمین برق  این مشترکین نداشته و شرکت توزیع برق کردستان می توانند در صورت نیاز اقدام به قطع برق مشترکان پر مصرف کردستانی داشته باشد.

وی تأکید کرد: مصرف مازاد دو برابر الگوی مصرف برای مشترکین خانگی، با نرخ انرژی تجدید پذیر مصاحبه خواهد شد و این مشترکین موظف به پرداخت آن هستند.

مشترکین پرمصرف در اولویت جایگزینی لوازم اندازه گیری هوشمند لهونیان در ادامه به لوازم اندازه گیری هوشمند اشاره کرد و گفت: مشترکین پرمصرف در اولویت جایگزینی لوازم اندازه گیری موجود با کنترل هوشمند هستند تا شرکت بتواند به راحتی رفتار این مشترکان را کنترل کند و البته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شرکت برق کردستان به مشترکین پرمصرف بخش خانگی

هشدار شرکت برق کردستان به مشترکین پرمصرف بخش خانگی