مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-25بين الملل

افشاگری واتس اپ درباره جاسوس افزار رژیم صهیونیستی


گروه NSO رژیم صهیونیستی منکر شده که جاسوس افزار پگاسوس ساخت این شرکت برای هک تلفن بسیاری از سیاستمداران مورد استفاده قرار گرفته است اما واتس اپ داستان متفاوتی را می گوید.

- گروه NSO رژیم صهیونیستی منکر شده که جاسوس افزار پگاسوس ساخت این شرکت برای هک تلفن بسیاری از سیاستمداران مورد استفاده قرار گرفته است اما واتس اپ داستان متفاوتی را می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویل کت کارت، مدیرعامل شرکت واتس اپ در مصاحبه ای به روزنامه گاردین گفت که دولتها از جاسوس افزار پگاسوس گروه NSO برای حمله به مقامات دولتی بلندپایه سراسر جهان در سال 2019 استفاده کردند که شامل مقامات امنیت ملی رده بالایی بود که از متحدان آمریکا به شمار می رود.

این حملات هک گسترده بخشی از کمپین بزرگتری بود که در مدت دو هفته 1400 کاربر واتس اپ را هک کرد و باعث شکایت این شرکت پیام رسان شد.

واتس اپ سال گذشته میلادی از NSO Group شکایت کرد.

در این شکایت جزییات فنی درباره این که چطور پگاسوس علیه برخی اهداف مورد استفاده قرار گرفته است فاش شده بود.

واتس اپ در اسنادی که به دادگاه ارائه کرده بود، اعلام کرده بود تحقیقاتی درباره نحوه استفاده از پگاسوس علیه 1400 کاربر این پیامرسان در سال گذشته میلادی انجام داده و این تحقیقات نشان داده که سرورهای تحت کنترل NSO Group و نه مشتریان دولتی آن بخشی لاینفک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری واتس اپ درباره جاسوس افزار رژیم صهیونیستی

افشاگری واتس اپ درباره جاسوس افزار رژیم صهیونیستی