مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-25سياسي

لزوم برنامه ریزی شورای شهر رشت برای ساماندهی پسماند و آلودگی رودخانه ها


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم برنامه ریزی شورای شهر رشت برای ساماندهی پسماند و آلودگی رودخانه های این شهر، گفت: اتاق اندیشه ورز تشکیل دهید.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در دیدار منتخبان شورای شهر رشت با بیان اینکه شورا برای انجام فعالیت های خود نیازمند وجود زیر ساخت های قانونی است، اظهار کرد: مجلس باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به مراجعات هر روزه مردم به شهرداری، تأکید کرد: اعضای شورای شهر باید برای رفع مشکلات مردم و مدیریت شهری تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه در گذشته شاهد برخی ناهماهنگی ها در میان اعضای شورای شهر بودیم که این معایب است، گفت: باید اتاق اندیشه ورزی در شورای شهر تشکیل و از ظرفیت حوزویان و دانشگاهیان در تبیین اولویت های مدیریت شهری استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه امروز رسیدگی و ساماندهی به وضعیت پسماند از اولویت های شهر رشت است، اضافه کرد: وجود برنامه ریزی از سوی اعضای شورای شهر در این زمینه لازم و ضروری است.

آیت الله فلاحتی همچنین به وضعیت رودخانه های زرجوب و گوهررود اشاره و با بیان اینکه رشت نیازمند رودخانه های به دور از آلودگی زیست محیطی است، ادامه داد: طی سال های گذشته برای ساماندهی موضوع پسماند در داخل و نه خارج از استان اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی شورای شهر رشت برای ساماندهی پسماند و آلودگی رودخانه ها

لزوم برنامه ریزی شورای شهر رشت برای ساماندهی پسماند و آلودگی رودخانه ها