مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-25سياسي

اعزام 50 خانواده زندانیان غیرعمد مازندران به مشهد مقدس


رییس کل دادگستری مازندران از اعزام 50 خانواده زندانیان جرایم غیر عمد بسیار نیازمند به مشهد مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران ظهر امروز در جلسه ستاد دیه، اظهار کرد: با پیگیری ستاد دیه استان و هماهنگی با مشهد مقدس اعزام می شوند.

  وی ضمن تقدیر از همه کسانی که به ستاد دیه در جهت کمک به معیشت و آزادی زندانیان کمک کردند، بر فرهنگ سازی دراین خصوص تاکید کرد و گفت: رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد دارند و باید با فرهنگ سازی در زمان های مختلف به ویژه مناسبت های مذهبی سال و اطلاع رسانی به موقع از ظرفیت خوب خیران استان در جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بیشتر استفاده شود.

اکبری با بیان اینکه حضور خیرین می تواند آزادی بیشتر زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کند، ادامه داد: دعوت از خیران سبب ترغیب و تشویق سایر نیکوکاران خواهد شد و قطعاً مؤثر و نتیجه بخش است.

  رییس کل دادگستری مازندران تأکید کرد: آسیب های اجتماعی ناشی از حبس فقط برای شخص زندانی خطرات روحی و روانی ندارد بلکه تبعات سوء آن متوجه خانواده زندانیان نیز می شود و به دنبال آن جامعه را تهدید می کند بنابراین باید سعی کنیم با فراهم کردن زمینه آزادی افراد از زندان، از این آسیب ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 50 خانواده زندانیان غیرعمد مازندران به مشهد مقدس

اعزام 50 خانواده زندانیان غیرعمد مازندران به مشهد مقدس