مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-25فرهنگي

اجراهای جشنواره تئاتر «پنجمک» به سالن اصلی انتقال یافت


شورای سیاستگذاری جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک اعلام کرد که به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کنونی، تمامی اجراهای جشنواره به سالن اصلی پردیس تئاتر تهران انتقال پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر پنجمک ، شورای سیاستگذاری جشنواره که متشکل از چهره های شناخته شده و دست اندرکار تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان، همچنین نمایندگانی از والدین و گروه های نمایشی است با بررسی شرایط همه گیری کرونا و اهمیت حفظ سلامت هنرجویان کودک و نوجوان تصمیم گرفت سالن استاد محمد از جدول برنامه حذف شده و اجراهای جشنواره تنها در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود.

از آنجا که سالن اصلی پردیس تئاتر تهران تا روز 6 مرداد دراختیار ویژه برنامه تعزیه است، اجراهای جشنواره از 7 مرداد ماه در سالن اصلی برنامه ریزی شده اند و به ترتیب هر یک روز درمیان روی صحنه می روند.

بنا به تصمیم این شورا، اجراهای جشنواره تنها با حضور خانواده هنرجویان و تعداد محدودی از مهمانان ویژه از بین مربیان، هنرمندان و مسئولین تئاتر و نمایندگان رسانه ها که با دریافت کد مهمان از سایت تیوال شماره صندلی دریافت کرده اند روی صحنه خواهند رفت اطلاعات کامل هر نمایش و تاریخ و ساعت اجراهای جشنواره در سایت تیوال قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای جشنواره تئاتر «پنجمک» به سالن اصلی انتقال یافت

اجراهای جشنواره تئاتر «پنجمک» به سالن اصلی انتقال یافت