مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-25اجتماعي

فولاد هرمزگان به کل تعهدات خود در ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس عمل می کند


مدیرعامل فولاد هرمزگان با تقدیر از نقش استاندار هرمزگان در انجام پروژه ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس گفت: ما به عنوان یک صنعت در غرب بندرعباس به تمامی تعهدات خود در این پروژه پای بند خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطاالله معروفخانی سرایزر شدن پساب فاضلاب بندرعباس به دریا را یکی از معضلات اجتماعی و زیست محیطی شهر بندرعباس عنوان کرد و اظهار داشت: این معضلی است که سال ها مردم بندرعباس با آن دست به گریبان هستند و از طرفی آلودگی های زیست محیطی ناشی از آن باعث آسیب های جدی به اکوسیستم محیط در ناحیه ای که فاضلاب به دریا میریزد شده است و ساماندهی آن یکی از کارهای بسیار مهمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی اجرای این پروژه را یکی از مطالبات بحق مردم هرمزگان برشمرد و افزود: با توجه به محدودیت های مالی موجود و کارکرد نامطلوب پیمانکار قبلی، کار گروهی به پیشنهاد مقام عالی اجرایی استان تشکیل شد و با تصمیمات فوری و پشتیبانی لازم، باعث تسریع درعملیات اجرایی شد که نقش استاندار در این خصوص بسیار تعیین کننده بود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان اجرای طرح ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس را عاملی برای تبدیل یک تهدید زیست محیطی به فرصتی برای ثروت آفرینی عنوان کرد و افزود: بازچرخانی آب روند تبدیل فاضلاب به آب است که می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد هرمزگان به کل تعهدات خود در ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس عمل می کند

فولاد هرمزگان به کل تعهدات خود در ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس عمل می کند