مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-25اقتصادي

تاکید استاندار فارس بر گسترش روابط تجاری ایران و صربستان


استاندار فارس در دیدار با سفیر صربستان در ایران بر لزوم گسترش روابط تجاری تاکید کرد و گفت: آماده گسترش همکاری ها در این زمینه هستیم و تحقق آن را با جدیت دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی، یکشنبه در دیدار با دراگان تودورویچ، سفیر صربستان در ایران، با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این استان افزود: بسیاری از کشورهای جهان مقصد صادرات محصولات صنایع موجود در استان فارس هستند که کشور صربستان هم می تواند جزء این کشورها باشد.

وی در این دیدار که در شیراز انجام شد، ادامه داد: از دیگر ظرفیت های استان فارس کشاورزی است که علاوه بر وسعت، تنوع اقلیمی نیز سبب شده این استان از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و باغی در کشور باشد.

رحیمی اظهار داشت: فعالیت بخش خصوصی نیز در قالب اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن و خانه کشاورزی می تواند زمینه ساز ایجاد روابط بهتر میان دو کشور باشد.

استاندار فارس، سیاست خارجی جمهوری اسلامی را بر پایه حفظ منافع ملی، استقلال و عزت کشور و احترام متقابل دانست و افزود: ارتباط با دنیا به ویژه کشورهایی که حرمت دیگر ملت ها را حفظ می کنند و در امور داخلی کشورها دخالت نمی کنند سرلوحه سیاست خارجی کشور ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار فارس بر گسترش روابط تجاری ایران و صربستان

تاکید استاندار فارس بر گسترش روابط تجاری ایران و صربستان