مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-25اقتصادي

300 میلیارد ریال به 67 طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد


فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار به 67 طرح عمرانی این شهرستان در کمیته برنامه ریزی اختصاص پیدا کرد.

- ، غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در سرسرای شهرداری سنقر برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار به 67 طرح عمرانی این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: این اعتبارات در حوزه های حمل و نقل و راهداری، شهرسازی، انرژی، کشاورزی، روستایی، گردشگری، آب و فاضلاب، بهداشت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و حوزه فرهنگی است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مدیران این شهرستان باید تمام توان خود را در مدیریت و برنامه ریزی اجرای پروژه های عمرانی برای جذب کامل اعتبارات در سال جاری به کار بگیرند.

مرتضوی تصریح کرد: با تلاش ها و رایزنی های صورت گرفته اعتبارات سال جاری شهرستان سنقر و کلیایی نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی جذب سرمایه گذاری برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان را ضروری دانست و افزود: مدیران شهرستان سنقر و کلیایی باید این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد ریال به 67 طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد

300 میلیارد ریال به 67 طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد