مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-25اقتصادي

موافقت اصولی احداث 36 واحد بوم گردی در کردستان اخذ شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 واحد بوم گردی در استان در حال احداث است گفت: موافقت اولیه و اصولی احداث 36 واحد بوم گردی نیز اخذ شده است.

- یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اولین اقامتگاه بومگردی در سال 96 به صورت رسمی افتتاح شد و اکنون طی بازه 4 ساله تعداد واحدهای بوم گردی استان به 25 مورد رسیده که اشتغالزایی 75 نفر را به صورت مستقیم به دنبال داشته است.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 واحد بوم گردی در استان در حال احداث است، گفت: موافقت اولیه و اصولی احداث 36 واحد بوم گردی نیز اخذ شده است.

گویلیان با اشاره به اینکه در مجموع 19 اقامتگاه بوم گردی در سنندج وجود دارد اظهار داشت: 2 واحد بوم گردی در سروآباد و در شهرستان های قروه، مریوان، دیواندره و کامیاران نیز هر کدام یک اقامتگاه بوم گردی وجود دارد.

مجتمع گردشگری و بوم گردی شه م در روستای دورود شهرستان سروآباد با اشتغالزایی 6 نفر، بوم گردی میمی همدم واقع در روستای تخته شهرستان سنندج، بوم گردی سولین واقع در روستای گلین و بوم گردی هویه واقع در روستای هویه شهرستان سنندج نیز تیرماه امسال افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی احداث 36 واحد بوم گردی در کردستان اخذ شده است

موافقت اصولی احداث 36 واحد بوم گردی در کردستان اخذ شده است