مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-25سياسي

مشارکت فعال زندانیان در برنامه های حرفه آموزی


مدیرکل زندان های فارس با تاکید بر لزوم مشارکت زندانیان در برنامه های حرفه آموزی و اشتغال و کسب درآمدزایی برای خود و خانواده هایشان، به مسئولین و کارکنان زندان ها نیز توصیه کرد که زمینه ایجاد اشتغال زندانیان را با کمک خیرین و بخش خصوصی و بنیاد تعاون فراهم کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل زندان های فارس با تاکید بر لزوم مشارکت زندانیان در برنامه های حرفه آموزی و اشتغال و کسب درآمدزایی برای خود و خانواده هایشان، به مسئولین و کارکنان زندان ها نیز توصیه کرد که زمینه ایجاد اشتغال زندانیان را با کمک خیرین و بخش خصوصی و بنیاد تعاون فراهم کنند.

اسحاق ابراهیمی در بازدید از زندان مرودشت، گفت: زندانی برای دریافت تسهیلات قضایی باید ضمن حضور فعال در برنامه های اصلاحی و تربیتی، مطالبه گر هم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های فارس، او خطاب به محکومان اظهار کرد: اگر 20 نفر از شما تمایل دارد در دوره آموزشی آرایشگری یا هر دوره ای که زندان شرایط برگزاری آن را دارد شرکت کند، از رییس زندان مطالبه گری کنید تا دوره مدنظر برگزار شود.

مدیرکل زندان های فارس گفت: در آیین نامه جدید سازمان زندان ها، ظرفیت های خوبی در راستای اصلاح و تربیت زندانیان به معنای واقعی و بازگشت آنها به جامعه درنظر گرفته شده و مهارت آموزی آنها در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فعال زندانیان در برنامه های حرفه آموزی

مشارکت فعال زندانیان در برنامه های حرفه آموزی