مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-26اقتصادي

توزیع ماهانه 598 تن آرد در «نهبندان»/ احداث میدان ورودی شهر «شوسف»


فرماندار نهبندان از توزیع ماهانه 598 تن آرد در نهبندان خبر داد و گفت: افزایش سهم نان در سبد خانوارها به دلیل هزینه های سنگین سایر اقلام و مصارف غیرانسانی دلیل کمبود آرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، مجید بیکی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر شوسف، اظهار داشت: یکی از طرح هایی که در روستاها و شهرهای با جمعیت پایین به صورت مستمر انجام شده، ساخت مسکن برای افراد کم درآمد بوده است لذا شوراها باید از همه ظرفیت ها به نفع مردم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در شهر شوسف انجام شده، بیان داشت: با انجام کارهای گروهی و خردجمعی، دست یابی به موفقیت در پیشبرد اهداف و برنامه ها و رضایت مندی مردم افزایش یافته است.

فرماندار نهبندان یادآور شد: انتخابات 1400 علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات، با مشارکت بالای مردم در شهرستان و استان رقم خورد به نحوی که در انتخابات ریاست جمهوری 85 درصد و در انتخابات شوراها 76 درصد میزان مشارکت داشته ایم.

بیکی تصریح کرد: اعتبارات شهرداری شوسف را امسال در کمیته برنامه ریزی افزایش دادیم تا در دوره جدید اقدامات شایسته و بایسته ای را انجام دهند.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته 500 میلیون تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه ریزی در اختیار شهرداری شوسف قرار دادیم که در احداث پارک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماهانه 598 تن آرد در «نهبندان»/ احداث میدان ورودی شهر «شوسف»

توزیع ماهانه 598 تن آرد در «نهبندان»/ احداث میدان ورودی شهر «شوسف»