مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-26اقتصادي

دوسازمان فرهنگی و مهندسی شبکه حمل و نقل در شهرداری سنندج تاسیس شد


معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج از تاسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج بر اساس مصوبه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد.

- کمال کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در راستای توسعه ساختار مجموعه اداری و تفکیک وظایف در جهت بهبود عملکرد و اثر بخشی خدمات شهرداری نسبت به تاسیس دو سازمان جدید در شهرداری اقدام شد .

وی بیان کرد: در این راستا با توجه به  وظایف و اهداف سازمان ها نسبت به تهیه  و تنظم اساسنامه این دو سازمان اقدام شد و جهت تصویب  تقدیم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج از تاسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج خبر دادو گفت : بر اساس مجوز و تصویب اساسنامه توسط سازمان شهرداری ها دو سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل در شهرداری تاسیس شد.

کاظمی اعلام کرد: در حال حاضر شهرداری سنندج دارای 9 سازمان است که با تاسیس این دو سازمان جدید جمع سازمان های این نهاد مردمی به 11 سازمان افزایش یافت .

وی اعلام کرد : شهرداری سنندج دارای درجه 11 است و علاوه بر 11 سازمان دارای سه منطقه، ناحیه ویژه بهاران و سه ناحیه منفصل شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسازمان فرهنگی و مهندسی شبکه حمل و نقل در شهرداری سنندج تاسیس شد

دوسازمان فرهنگی و مهندسی شبکه حمل و نقل در شهرداری سنندج تاسیس شد