مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-26سياسي

فعلا نمی توان به بحث حذف کنکور ورود کرد/ تعیین سرنوشت افراد در کنکور 4 ساعته!


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: بعضی افراد از عبارت حذف کنکور استفاده می کنند و این در حالیست که درباره مسأله ای به نام حذف کنکور تا زمانی که رشته محل های پرمتقاضی در کشور داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در برنامه به وقت ایران شبکه آموزش درباره مسائل و  اهداف معتبر برنامه های درسی است و البته ایرادات فراوانی دارد که در گزارش پژوهشی مجلس شورای اسلامی اشاره شده است.

امانی طهرانی ادامه داد: در هر حال این مصوبه که مجلس از سال 86 کلیدش را زد و امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی در همان جهت حرکت می کند، مصوباتی است که نمی خواهد کل مشکلات را یکجا حل کند اما می خواهد در نقطه هایی اصلاحات خوبی را انجام دهد.

  وی افزود: شیوه های کشورهای دیگر را مورد بررسی قرار دادم و در داخل ایران هم ارائه و طرح هایی داشتم و معتقدم که چارچوب کلی آنچه انجام شده است و پیش می رود، چارچوب درست و قابل دفاعی است؛ البته ممکن است نواقصی در بعضی بخش ها در مقام عمل به وجود آید مثل ماجرای حدنصاب معدل در دانشگاه ها که این خلاف عدالت و مناطق محروم است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: در این اصلاحات اخیر، به مسأله امتحانات نهایی به عنوان یک ابزار معتبر اهمیت بیشتری می دهیم و سوابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا نمی توان به بحث حذف کنکور ورود کرد/ تعیین سرنوشت افراد در کنکور 4 ساعته!

فعلا نمی توان به بحث حذف کنکور ورود کرد/ تعیین سرنوشت افراد در کنکور 4 ساعته!