مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-26اقتصادي

صحنه، شهری به شیرینی عسل


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه معتقد است، که این شهرستان می تواند به عنوان شهر ملی عسل ایران معرفی شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه معتقد است، که این شهرستان می تواند به عنوان شهر ملی عسل ایران معرفی شود.

فرهاد حاتمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ظرفیت های خوب گردشگری این شهرستان، اظهارکرد: برای اینکه بتوانیم برای صحنه یک برند گردشگری تعریف کنیم، چند شاخص در این شهرستان وجود دارد که یکی از مهمترین آنها عسل است.

وی به اشتهار عسل صحنه در ایران اشاره کرد و گفت: صحنه بعد از شهرستان خوی دومین تولید کننده با کیفیت عسل در ایران است و سالانه حجم زیادی عسل در این شهرستان تولید و به خارج از استان صادر می شود.

رییس میراث فرهنگی صحنه با بیان اینکه تنوع پوشش گیاهی زمینه تولید متنوع ترین عسل ایران را در این شهرستان فراهم کرده، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در بحث عسل برندسازی کنیم، باید همکاری سایر دستگاه های ذیربط همچون جهادکشاورزی را داشته باشیم که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: از سوی دیگر برای برند شدن شهرستان صحنه در زمینه تولید عسل لازم است که رویدادسازی و برگزاری جشنواره ها را انجام دهیم و بعد از آن با همکاری شهرداری و شورای شهر به سمت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه، شهری به شیرینی عسل

صحنه، شهری به شیرینی عسل