مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-26پزشكي

بیماری هایی که با فیزیوتراپی عضلات کف لگن درمان می شوند


رییس انجمن نورویورولوژی و فوق تخصص مشکلات ادراری و بی اختیاری ادراری توضیحاتی درباره مزایای فیزیوتراپی عضلات کف لگن ارائه داد.

- ، مهری مهراد، درباره فیزیوتراپی عضلات کف لگن برای رفع مشکلات ادراری و جنسی با مدرن ترین روش های فیزیوتراپی کف لگن، بدون نیاز به جراحی، بدون درد و بیهوشی، گفت: این درمان ها برای انواع مشکلات بی اختیاری زنان و مردان و مشکلات جنسی در زنان و مردان به کار می رود.

ایشان اظهار داشت: این نوع فیزیوتراپی مخصوص، روش مدرن فیزیوتراپی عضلات کف لگن محسوب می شود و رده اول درمان مدرن بی اختیاری ادراری خفیف و متوسط است.

وی افزود: این نوع فیزیوتراپی شامل انواع مختلفی مانند مگنت تراپی، صندلی الکترومگنت، بیوفیدبک، نوروفیدبک، آموزش پیدا کردن عضلات خاص کف لگن به بیماران و آموزش تمرین تقویت عضلات خاص کف لگن برای هر بیماری انجام می شود و درمان ها مختص خود بیمار و بر اساس بیماری افراد است که توسط متخصصین فیزیوتراپی در مرکز مهراد انجام می گیرد.

این فوق تخصص مشکلات ادراری و بی اختیاری ادراری درباره اینکه این روش فیزیوتراپی در کمک به چه بیمارانی حائز اهمیت است، گفت: بی اختیاری ادراری زنان چه از نوع بیش فعالی چه از نوع استرسی، مثانه های عصبی که علت آن ناهماهنگی عضله و عصب مثانه و کف لگن باشد، بی اختیاری ادراری مردانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری هایی که با فیزیوتراپی عضلات کف لگن درمان می شوند

بیماری هایی که با فیزیوتراپی عضلات کف لگن درمان می شوند