مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-26سياسي

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا در طارم


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای گرامی داشت کنگره 3535 شهید استان زنجان، عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستای طارم کلید خورد.

- در راستای گرامی داشت کنگره 3535 شهید استان زنجان انجام شد؛ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا در طارم ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای گرامی داشت کنگره 3535 شهید استان زنجان، عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستای طارم کلید خورد.

مصطفی طاهری شامگاه دیروز (3 مردادماه) در حاشیه آغاز عملیات اجرای پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش چورزق طارم که در راستای گرامی داشت کنگره 3535 شهید استان زنجان انجام شد با اشاره به سختی های این پروژه، اظهار کرد: بعد از پیگیری های فراوان و همت و تلاش مسئولان، کلنگ یکی از سخت ترین و صعب العبورترین پروژه های گازرسانی به شهرستان طارم زمین زده شد و انتظار چندین ساله مردم منطقه به پایان رسید.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در اجرای این پروژه، ادامه داد: از سختی های این پروژه می توان به وجود موانعی از جمله اراضی، باغ ها، نبود راه های ارتباطی، وجود معارض و وجود برخی مشکلات محیط زیستی اشاره کرد که با پیگیری و تلاش مسئولان اجرایی شهرستان این موانع برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا در طارم

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا در طارم