مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-26حوادث

برخورد با حیوان گردانی در خودرو/نظر پلیس در مورد موتورسواری زنان


رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با سگ گردانی در خودرو گفت: این موضوع در دستورکار پلیس است و روزانه با آن برخورد می شود و نه فقط سگ که هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول این برخورد می شود چرا که باعث پرت شدن حواس راننده می شود.

- رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با سگ گردانی در خودرو گفت: این موضوع در دستورکار پلیس است و روزانه با آن برخورد می شود و نه فقط سگ که هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول این برخورد می شود چرا که باعث پرت شدن حواس راننده می شود.

جابجایی حیوان در خودرو باید در جعبه و باکس مخصوص باشد و نباید حیوان در خودرو رها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری که صبح امروز در محل ستاد راهور فاتب برگزار شد، به تشریح برخی از اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ پرداخت و گفت: با اتمام تعطیلات 6 روزه، شهروندان باید بدانند که از امروز با عادی شدن ترددها وضعیت ترافیکی نسبت به چند روز قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح ترافیک نیز از سر گرفته شده و طرح ممنوعیت تردد شبانه نیز به قوت خود ادامه دارد و از ساعت 22 تا سه بامداد اجرا می شود.

وی در مورد جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی نیز گفت: در ایام تعطیلات شش روزه به دلیل تعطیلی مراکز معاینه فنی، اعمال قانون صورت نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با حیوان گردانی در خودرو/نظر پلیس در مورد موتورسواری زنان

برخورد با حیوان گردانی در خودرو/نظر پلیس در مورد موتورسواری زنان