مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-26سياسي

رابرت مالی: فشار حداکثری علیه ایران به طرز وحشتناکی شکست خورد


رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن تکرار ادعای آمادگی دولت جو بایدن برای بازگشت به برجام گفت، کارزار فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران به طرز وحشتناکی شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی حسن خبرنگار ارشد انگلیسی مستقر در واشنگتن با رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران مصاحبه و از او درباره وضعیت مذاکرات وین برای احیای توافق جو بایدن درباره آمادگی واشنگتن برای بازگشت به برجام در صورت تعهد ایران به تعهداتش را تکرار کرد.

این نماینده ویژه دولت بایدن گفت: ببینید ما یک وضعیتی را به ارث برده ایم که رییس جمهور بایدن تصمیم گرفته که به آن پایان دهیم، وضعیتی که طی آن کارزار فشار حداکثری که دولت ترامپ علیه ایران اعمال کرده بود، به طرز وحشتناکی شکست خورد و این به طرز بدی به منافع ایالات متحده آسیب زده است .

رابرت مالی ادامه داد: ما داریم می بینیم که ایران برنامه هسته ای خودش را سرعت داده است، اقدامات ثبات زدای منطقه ای خودش را تشدید کرده است و همه اینها بعد از آغاز کارزار فشار حداکثری اتفاق افتادند در صورتی که قرار بود این کارزار به همین مسائل بپردازد .

  رابرت مالی و مهدی حسن   این مقام ارشد آمریکایی گفت: رییس جمهور بایدن به ما دستور داد اگر ما می توانیم با ایرانی ها دیدار کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی: فشار حداکثری علیه ایران به طرز وحشتناکی شکست خورد

رابرت مالی: فشار حداکثری علیه ایران به طرز وحشتناکی شکست خورد