مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-26اقتصادي

اطلاعات هویتی بیمه شدگان در اختیارشان قرار می گیرد


سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: برای آگاهی بیمه شده از وضعیت بیمه ای خود، سربرگ دفترچه حاوی اطلاعات هویتی بیمه شده در اختیار وی قرار می گیرد.

- ، مریم حسینی، با اشاره به اینکه چاپ دفاتر بیمه سلامت در تمامی صندوق ها از ابتدای تیر ماه متوقف شده است، تأکید کرد: برای اطمینان و آگاهی بیمه شده از وضعیت بیمه ای خود سربرگ دفتر چه حاوی اطلاعات هویتی بیمه شده در اختیار وی قرار می گیرد.

وی افزود: همزمان با حذف دفترچه از ابتدای تیر ماه 1400، دریافت خدمات بیمه ای در داروخانه و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد آن شهرستان صرفاً به صورت الکترونیکی و با ارائه شماره ملی و کد رهگیری از طرف بیمه شدگان امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران تصریح کرد: با توجه به پوشش بیمه ای تعدادی از داروها و خدمات منتخب همانند سوماتوتروپین ویکتوزا، کارنیتین و دانسیتومتری صرفاً به شرط تجویز الکترونیکی، ضروری است موضوع به نحو مقتضی به اطلاع تمامی پزشکان رسانده شود.

وی گفت: در راستای اجرای الزامات قانونی مبنی براستقرار نسخه نویسی الکترونیک پنل سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان به نشانی :/https://eservices.

ihio.

gov.

ir/erx در اختیار قرار داشته و این اداره آمادگی کامل جهت آموزش و استقرار نسخه نویسی پیچی الکترونیک را به صورت حضوری و غیر حضوری دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات هویتی بیمه شدگان در اختیارشان قرار می گیرد

اطلاعات هویتی بیمه شدگان در اختیارشان قرار می گیرد