مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-26اقتصادي

راه اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک


فرماندار قرچک از راه اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد و گفت: 72 درصد از افراد بالای 60 سال در قرچک واکسینه شده اند.

- ، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی و آغاز به کار دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک خبر داد و اظهار داشت: پیش از این، یک مرکز در منطقه پویینک فرآیند واکسیناسیون را انجام می داد که با راه اندازی مرکز دوم در شهر قرچک، ظرفیت روزانه تزریق واکسن به 2 هزار نفر افزایش یافته است.

فرماندار قرچک با بیان اینکه تا کنون 72 درصد از گروه سنی افراد بالای 60 سال علیه بیماری کووید -19 در قرچک واکسینه شده اند گفت: سایر گروه های سنی نیز بنا به اعلام وزارت بهداشت و درمان از طریق ثبت نام در سامانه مربوطه واکسینه خواهند شد.

خطیبی بیان داشت: توصیه می شود افراد طبق تاریخ، ساعت و مکان مشخص شده در پیامک به مراکز مراجعه کنند، چرا که عدم تعجیل و تأخیر در زمان حضور، به نفع خود و سایرین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قرچک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و علیرغم اینکه شدت سرایت بیماری زیاد شده اما رعایت پروتکل ها از سوی مردم کاهش یافته است عنوان داشت: از همه مردم و کسبه و اصناف عزیز قرچک می خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش دقت لازم را داشته باشند تا انشااله بتوانیم از این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک

راه اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک