مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-26سياسي

باید برای حل مسائل خوزستان جلسه غیر علنی در مجلس برگزار می کردیم


عضو کمیسیون امور داخلی کشور خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس درباره مسائل و مشکلات خوزستان و بررسی نحوه رفع مشکلات آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان بافقی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 4 مرداد) مجلس شورای اسلامی خطاب به هیأت رییسه گفت: ای کاش پیش از برگزاری جلسه امروز مجلس نشستی را درباره بررسی مشکلات خوزستان برگزار می کردیم.

وی افزود: اکثر نمایندگان مجلس از جهت بهره مندی از اطلاعات و اینکه مشکلات مردم چه چیزی بوده و چه تصمیمی برای حل این مشکلات اتخاذ شده، با مردم عادی خیلی متفاوت نیستند و می دانند در استان های مختلف چه می گذرد.

  عضو کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: مردم از نمایندگان مجلس سوال می کنند و ما باید پاسخگوی آنها باشیم؛ این رسالت به عهده ما بوده که با خبر باشیم چه مشکلاتی پیش آمده تا بتوانیم با تصمیمات درست از به وجود آمدن چنین مشکلاتی در سایر استان ها پیشگیری کنیم.

  صباغیان گفت: بهتر آن بود که جلسه ای در مجلس درباره مسائل استان خوزستان پیش از جلسه علنی امروز برگزار می شد و هیات رییسه این موضوع را مدیریت می کرد.

  انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای حل مسائل خوزستان جلسه غیر علنی در مجلس برگزار می کردیم

باید برای حل مسائل خوزستان جلسه غیر علنی در مجلس برگزار می کردیم