مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-26اقتصادي

تسهیل روند اعطای مجوزها در بازار سرمایه


تسریع و تسهیل صدور مجوزها یکی از مطالبات بحق فعالان بازار سرمایه است که در هفته ها و ماه های اخیر شاهد رونق گرفتن آن هستیم؛ اگرچه هنوز هم بسیاری از درخواست ها در صف صدور مجوز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بیشترین درخواست ها در مورد مجوز شرکت های سبدگردانی است که از جذابیت بالایی برخوردارند.

این در حالی است که رونق بازار به این معنی است که سرمایه های بیشتری به سمت معاملات سهام در بازار متمایل می شوند و در صورتی که بسترهای لازم برای مدیریت این حجم از سرمایه ها در اختیار نباشد، تنش های خاص خود را بر نوسان قیمت ها بر جای می گذارد.

به عبارت ساده تر در شرایط فعلی نیاز به افزایش تعداد نهادهای مالی با محوریت شرکت های مشاور سرمایه گذاری و سبدگردان حس می شود.

این موارد موجب شد تا در گفت وگویی با دکتر میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به بررسی این موارد بپردازیم.

تحرک این بخش از بازار سرمایه که اعطای مجوزها را برعهده دارد مشهود بوده و می توان انتظار داشت تمامی درخواست های ارسال شده تا ماه های آینده به نتیجه برسد.

تسهیل روند اعطای مجوزها در بازار سرمایه در ابتدای این گفت وگو میثم فدایی در خصوص حوزه عملکرد مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار عنوان کرد: نظارت بر نهادهای مالی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل روند اعطای مجوزها در بازار سرمایه

تسهیل روند اعطای مجوزها در بازار سرمایه