مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-26بين الملل

ادعای روزنامه آمریکایی درباره درخواست هسته ای جدید ایران از آمریکا


بنا به مدعای وال استریت ژورنال مذاکره کنندگان ایرانی خواسته اند خروج یکجانبه آمریکا از برجام مشروط به تایید سازمان ملل باشد آمریکا در قالب یک بند از توافق جدید احیای برجام این مساله را بپذیرد.

- بنا به مدعای وال استریت ژورنال مذاکره کنندگان ایرانی خواسته اند خروج یکجانبه آمریکا از برجام مشروط به تایید سازمان ملل باشد آمریکا در قالب یک بند از توافق جدید احیای برجام این مساله را بپذیرد.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی شده ایران در روند مذاکرات غیرمستقیم با آمریکا در وین، از واشنگتن خواسته خروج یکجانبه این کشور از برجام مشروط به تایید سازمان ملل متحد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا در گزارشی تحت عنوان جدیدترین درخواست هسته ای ایران با اشاره به وقفه ایجاد شده برای ادامه مذاکرات احیای برجام پس از شش دور مذاکرات در وین، نوشت با توجه به توقف یک ماهه مذاکرات وین و درحالی که انتظار می رود گفت و گو ها پس از تشکیل دولت ابراهیم رییسی دنبال شود، تهران به دنبال دستیابی به امتیازهای بیشتری است.

این روزنامه نوشت: در حالی که ایالات متحده تاکنون با لغو عمده ترین تحریم ها علیه ایران برای احیای برجام موافقت کرده اما مذاکره کنندگان ایرانی همچنان امتیازاتی فراتر از آمریکا طلب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای روزنامه آمریکایی درباره درخواست هسته ای جدید ایران از آمریکا

ادعای روزنامه آمریکایی درباره درخواست هسته ای جدید ایران از آمریکا