مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-26اقتصادي

13 پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش به بهره برداری رسید


با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور، 13 پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش با سرمایه گذاری هفت هزار و 416 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور، 13 پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش با سرمایه گذاری هفت هزار و 416 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فریدون همتی صبح امروز (چهارم مردادماه) در این آیین، با بیان اینکه در هفتمین برنامه افتتاحیه پروژه های مناطق آزاد، 13 پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه ها در مجموع با سرمایه گذاری هفت هزار و 416میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: با دستور رییس جمهور، 9 پروژه در قشم با سرمایه گذاری شش هزار و 379میلیارد ریال که پنج هزار و 679میلیارد ریال از این سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است، مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با بهره برداری از طرح ها و پروژه های قشم، برای 607نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود، گفت: 2 واحد آب شیرین کن و واحد تولید بخار هرکدام با ظرفیت چهارهزار مترمکعب در روز، شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با ظرفیت تولید پنج هزار و 100 تن در سال، واحد تولید شناور به میزان 50فروند در سال، بخش توسعه هتل دیانا به ظرفیت 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش به بهره برداری رسید

13 پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش به بهره برداری رسید