مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-26سياسي

آزادی 70 محکوم غیرعمد مالی از ابتدای امسال تاکنون در یزد


رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی 70 محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جمع خیرین یزدی به همت ستاد دیه استان یزدی با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 70 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد افزود: از این تعداد آزادی تعداد 12 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد 58 مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند.

رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد دیه استان با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد 48 مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد هشت  مددجو محکوم مهریه ، تعداد 11 مددجو محوم نفقه و سه مددجو محکوم پرداخت به دیه بودند.

    دهشیری در ادامه تصریح کرد: بدهی این مددجویان مبلغ 327 میلیارد ریال بود که مبلغ 265  میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 70 محکوم غیرعمد مالی از ابتدای امسال تاکنون در یزد

آزادی 70 محکوم غیرعمد مالی از ابتدای امسال تاکنون در یزد