مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-26سياسي

مرادیان: راهکار قانونی برای اعلام عدم صلاحیت منتخبان شورای شهر نداریم


رییس هیأت عالی نظارت بر شمشمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مازندران در واکنش به نامه نائب رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای شهر کشور مبنی بر حذف اسامی 5 منتخب شورای شهر این استان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر روز گذشته نامه ای در فضای مجازی با  امضا میرسلیم نائب رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در فضای مجازی دست به دست شد که در این نامه عدم صلاحیت نهایی پنج نفر از منتخابان شورای چند شهر مازندران اعلام شد.

در این نامه  آمده است؛ لازم است پس از حذف نام آنان از فهرست منتخبان و اصلاح آن بر اساس قوانین و ضوابط مصوب، مراتب به فرمانداری ارسال شود تا صحت انتخابات آن حوزه اعلام گردد.

کیوان مرادیان رییس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی مازندران در واکنش به این نامه با ارسال پاسخی به نائب رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور، اعلام کرد: صحت انتخابات شهر و روستای مازندران طی نامه ای در مورخه 21 تیر ماه 1400 به استانداری و فرمانداری ها اعلام شده است.

مرادیان خطاب به میرسلیم، گفت: نامه شما بعد از اعلام صحت انتخابات و ابلاغ آن به وزارت کشور به این هیأت ارسال شده، باید توجه داشت قانونا بعد از انتخابات هیأت عالی نظارت استان می تواند فقط درخصوص صحت انتخابات نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادیان: راهکار قانونی برای اعلام عدم صلاحیت منتخبان شورای شهر نداریم

مرادیان: راهکار قانونی برای اعلام عدم صلاحیت منتخبان شورای شهر نداریم