مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-26اقتصادي

اعتبار ویژه ای برای نوسازی تجهیزات صنعت برق در استان بوشهر تامین شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و آلایندگی، عمر تجهیزات گاه تا پنج سال نیز کاهش داشته است که لازم است اعتبار ویژه ای برای نوسازی تجهیزات صنعت برق در استان بوشهر تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمر مفید تجهیزات و یراق آلات شبکه برق 25 سال است که در این استان به علت موقعیت ساحلی و بالا بودن رطوبت این عدد در حدود 15 سال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: برای مناطق جنوبی استان بوشهر به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و آلایندگی، عمر تجهیزات گاه تا پنج سال نیز کاهش داشته است که لازم است اعتبار ویژه ای برای نوسازی تجهیزات صنعت برق در استان بوشهر تامین شود.

وی گفت: 20 هزار پایه برق فرسوده در استان وجود دارد که با تامین اعتبار مناسب باید شرایطی فراهم شود تا ظرف مدت پنج سال همه این پایه ها نوسازی شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: براساس آخرین ارزیابی پارسال خاموشی سالانه به طور متوسط در کشور 600 دقیقه بود اما این آمار در استان بوشهر حدود200 دقیقه بود؛ برای امسال نیز هدف گذاری شده تا متوسط خاموشی های سالانه استان دستِ کم 10 درصد کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ویژه ای برای نوسازی تجهیزات صنعت برق در استان بوشهر تامین شود

اعتبار ویژه ای برای نوسازی تجهیزات صنعت برق در استان بوشهر تامین شود