مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-26اقتصادي

بهره برداری از کنارگذر شرق اصفهان در نیمه اول سال آینده


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان پروژه کلان کنار گذر شرقی اصفهان را اتفاق بزرگی در توسعه راه های استان اعلام کرد و گفت: این پروژه تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته و اگر مشکلی در زمینه تأمین منابع مالی پیش نیاید در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان خبر داد بهره برداری از کنارگذر شرق اصفهان در نیمه اول سال آینده ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان پروژه کلان کنار گذر شرقی اصفهان را اتفاق بزرگی در توسعه راه های استان اعلام کرد و گفت: این پروژه تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته و اگر مشکلی در زمینه تأمین منابع مالی پیش نیاید در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

ناصر نفری در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان که امروز (دوشنبه_4 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه طی این مدت چند اتفاق مهم در سازمان همیاری شهرداری های استان افتاد که شاه بیت عملکرد ما است، اظهار کرد: این اتفاقات باعث شد شهرداری ها تغییر ریل دهند و از وظایف ساده، به اقدامات کلان و شاخص ورود کنند.

وی اجرای پروژه کلان کنار گذر شرقی اصفهان را ازجمله اقدامات شاخص برشمرد و گفت: اجرای این پروژه اتفاق بزرگی در توسعه راه های استان بود که تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته است و اگر مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کنارگذر شرق اصفهان در نیمه اول سال آینده

بهره برداری از کنارگذر شرق اصفهان در نیمه اول سال آینده