مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-26بين الملل

نجباء:نیروهای آمریکایی را با هر نام و عنوانی هدف قرار می دهیم


سخنگوی جنبش نجباء گفت که گروه های مقاومت عراق نظامیان آمریکایی را تحت هر نامی هدف قرار خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که در خصوص حضور نظامی آمریکا، اسامی و مسماها تفاوتی ندارد و آنان همچنان تحت هر عنوان و هر صفتی، اهدافی برای سلاح مقاومت هستند.

  او در گفت وگو با شبکه المیادین دلایل مخالفت گروه های مقاومت با موضع وزیر خارجه عراق درباره حضور نظامیان آمریکایی در خاک این کشور را تشریح کرد و گفت: هم نخست وزیر موقت، هم وزیر دفاع و هم مشاور امنیت ملی تصریح کرده اند که عراق برای تامین ثبات خود نیازی به نیروهای بیگانه ندارد و از امکانات و توان کافی در این زمینه برخوردار است.

وی ادعای فؤاد حسین وزیر خارجه عراق را متناقض با رویکرد مسئولان امنیتی خواند و افزود: تعجب آور است که وزیر خارجه به جای رجوع به متخصصان، از نیازمندی عراق به نیروها و مستشاران آمریکایی سخن می گوید! در پرانتز باید تاکید کنیم که این وزیر خارجه، پیش از تصدی این پست، به طور علنی اعلام کرده بود که نه به حاکمیت و نه به دولتی تحت عنوان عراق اعتقاد ندارد! او آرزو دارد که عراق متزلزل و ناامن باشد تا به اهداف تجزیه طلبانه خود دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجباء:نیروهای آمریکایی را با هر نام و عنوانی هدف قرار می دهیم

نجباء:نیروهای آمریکایی را با هر نام و عنوانی هدف قرار می دهیم