مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-26اقتصادي

جزییات 6379 میلیارد ریال پروژه ای که امروز در قشم افتتاح شد


9 پروژه اقتصادی با اعتبار 6379 میلیارد ریال شامل 16 میلیون دلار و 2 هزار و 379 میلیارد ریال در قشم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز این پروژه ها شامل دو واحد آب شیرین کن، سه واحد تفریحی گردشگری، چهار کارگاه صنایع دستی، مجموعه ورزشی تفریحی، پرورش میگو، شناورسازی، ساختمان تکنیکال بلاک (برج مراقبت)، یک واحد تولید عطر و ادکلن و یک باب هتل به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم گفت: دو واحد آب شیرین کن و یک واحد تولید بخار با سرمایه گذاری بخش خصوصی با توان تولید هشت هزار مترمکعب آب شیرین در روز و تولید روزانه 230 تن بخار در هفتمین دور افتتاحیه های ریاست جمهوری منطقه آزاد قشم مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی درویش پور در خصوص واحد آب شیرین کن قشم گفت: این واحدها با اعتبار 16میلیون دلاری شرکت قشم مولد(هولدینگ پاسارگاد) در راستای بهبود خدمات و تامین نیازهای عمومی مردم و صنایع این منطقه طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت ظرفیت هر یک از دو واحد آب شیرین کن به طور متوسط چهارهزار مترمکعب در روز و واحد تولید بخار نیز 230 تن بخار در ساعت است.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها افزون بر25 نیروی مستقیم و 80 نیروی غیرمستقیم صاحب شغل شده و آب شیرین تولید شده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 6379 میلیارد ریال پروژه ای که امروز در قشم افتتاح شد

جزییات 6379 میلیارد ریال پروژه ای که امروز در قشم افتتاح شد