مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-26سياسي

اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز، گفت: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت کاروان شادی پیمایی غدیر از پنجم تا هفتم مرداد ماه در این کلانشهر به اجرای برنامه می پردازد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز، گفت: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت کاروان شادی پیمایی غدیر از پنجم تا هفتم مرداد ماه در این کلانشهر به اجرای برنامه می پردازد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی ضمن گرامی داشت ایام سراسر نو دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی این دهه مبارک و فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، کاروان شادی پیمایی غدیر به همت مرکز افق بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود(ع) مشهور به شاهداعی الی الله شیراز و با همکاری هیات دانش آموزی انصار المهدی(عج)، پایگاه های مقاومت بسیج امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) راه اندازی و از پنجم تا هفتم مرداد ماه به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح شیراز خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اوقاف فارس، صفری افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا از یک و نیم سال گذشته و محدودیت در برگزاری مراسم های فرهنگی، مذهبی و تجمعات یکی از ابتکارات و ایده های تبلیغ و ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز

اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز