مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-26بين الملل

مرصاد؛ کمینگاه شکست شقی ترین دشمنانِ ایران


مرصاد نام عملیاتی است که توسط منافقین به عنوان شقی ترین دشمنان ملت ایران و با حمایت رژیم بعث صدام و حامیانش طرح ریزی و در روزهای پایانی جنگ ایران و عراق در سال 1367 در گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه مرصاد نام عملیاتی است که توسط منافقین به عنوان شقی ترین دشمنان ملت ایران و با حمایت رژیم بعث صدام و حامیانش طرح ریزی و در روزهای پایانی جنگ ایران و عراق در سال 1367 در گرفت.

در این عملیات پس از چند روز درگیری در نهایت نیروهای نظامی ایران با همراهی نیروهای مردمی بر منافقین پیروز شده و با شکست مفتضحانه منافقین در منطقه چهارزبر(مرصاد کنونی) پرونده جنگ هشت ساله تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران بسته شد.

منافقین در پی حملات عراق به خاک ایران اسلامی و عقب‏ نشینی‏ های موقت رزمندگان اسلام، با تصور اینکه پذیرش قطعنامه 598 نشات گرفته از ضعف نیروهای ایرانی و جدایی ملت و دولت است، فرصت را غنیمت شمرده و سعی در رسیدن به اهداف پلید خود داشتند، لذا با جمع ‏آوری نیروهای ضد انقلاب سرخورده از کشورهای دیگر، نیروهای زیادی فراهم کرده و با بهره ‏گیری از تجهیزات اهدایی صدام و دیگر دشمنان نظام، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند، اما در نهایت با مقاومت گسترده نیروهای نظامی و مردمی مواجه شده و شکست مفتضحانه ای را متحمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرصاد؛ کمینگاه شکست شقی ترین دشمنانِ ایران

مرصاد؛ کمینگاه شکست شقی ترین دشمنانِ ایران