مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-26سياسي

آسیب اجتماعی ناشی از فقر از آسیب اقتصادی آن خطرناک تر است


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تلاش مجموعه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه امدادرسانی بر مددکاری اجتماعی و فرهنگی استوار است چراکه معتقدیم آسیب اجتماعی ناشی از فقر از آسیب اقتصادی آن خطرناک تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: اساس کار کمیته امداد امام خمینی(ره) امدادرسانی برای ارتقای همه جانبه زندگی محرومان است.

وی ادامه داد: شاید در نگاه نخست فعالیت کمیته امداد برای کمک به بهبود شرایط اقتصادی تصور شود ولی در واقع هدف اصلی ما، کاهش بسترهای منفی اقتصادی و رفع مشکلات مالی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تلاش مجموعه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه امدادرسانی بر مددکاری اجتماعی و فرهنگی  استوار است چراکه معتقدیم آسیب اجتماعی ناشی از فقر از آسیب اقتصادی آن خطرناک تر است.

وی اضافه کرد: پدیده فقر و نیاز مالی از ناملایمات زندگی است که روح بشر را آزار می دهد و گاه به خاطر عدم مهارت انسان ها در مقابله با این پدیده، فقر آن ها را از مسیر فطری شان که رسیدن به سعادت و رستگاری است دور می کند و به سوی خطرات مهلکی سوق می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب اجتماعی ناشی از فقر از آسیب اقتصادی آن خطرناک تر است

آسیب اجتماعی ناشی از فقر از آسیب اقتصادی آن خطرناک تر است