مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:002021-07-26اجتماعي

تاثیر اقدامات فرهنگی بر رفع نابسامانی های ترافیکی کلانشهرها


شهردار شیراز با اشاره به اجرای طرح همیاران مهربان ترافیک در این کلانشهر، انجام اقدامات فرهنگی را عاملی موثر در اصلاح و رفع نابسامانی ها خصوصا در زمینه ترافیک دانست.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به اجرای طرح "همیاران مهربان ترافیک" در این کلانشهر، انجام اقدامات فرهنگی را عاملی موثر در اصلاح و رفع نابسامانی ها خصوصا در زمینه ترافیک دانست.

حیدر اسکندرپور در حاشیه قدردانی از همیاران مهربان ترافیک شیراز و با بیان اینکه به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز فرصتی را در شیراز تجربه می کنیم که زمینه حضور شهروندان در کنترل ترافیک شهری و هم افزایی با نهادهای ذیربط فراهم شده است، خاطرنشان کرد که با اجرای طرح همیاران مهربان ترافیک، بخشی از نابسامانی های ترافیکی کنترل می شود و در نتیجه شاهد کاهش و کنترل تصادفات شهری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، اسکندرپور با بیان اینکه شیراز شهر مهربانی است، اظهار کرد: در قالب این طرح زمینه ای فراهم شده تا بتوانیم مهربانانه شهروندان را چه عابر پیاده و چه وسائل نقلیه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت کنیم.

شهردار شیراز ادامه داد: در شهر راز شهروندان وارد میدان شدند و در قالب طرح همیار مهربان ترافیک با حضور در چهارراه های پرترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر اقدامات فرهنگی بر رفع نابسامانی های ترافیکی کلانشهرها

تاثیر اقدامات فرهنگی بر رفع نابسامانی های ترافیکی کلانشهرها