مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-26فرهنگي

کارگاه طراحی نشان هیئت در شیراز برگزار می شود


کارشناس مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس از برگزاری کارگاه نشان هیات خبر داد و گفت: برپایی این کارگاه همزمان با عید غدیر و در آستانه ماه محرم در دستور اجرا قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس کارشناس مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس از برگزاری کارگاه نشان هیات خبر داد و گفت: برپایی این کارگاه همزمان با عید غدیر و در آستانه ماه محرم در دستور اجرا قرار گرفته است.

میرحسین عبادیان دهکردی دوشنبه 4 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن یادآوری اینکه هشتمین جشنواره بین المللی شعر غدیر به میزبانی شیراز برگزار می شود، گفت: این رویداد هنری با همراهی مشترک حوزه هنری و خانه طراحان انقلاب اسلامی فارس بیت برگزار می شود.

او با بیان اینکه در این رویداد که همزمان با عید غدیر و در آستانه ماه محرم برگزار می شود، هنرمندان شیرازی به مدت دو روز برای هیئت های مذهبی در شیراز نشان طراحی می کنند، ابراز امیدواری کرد که این حرکت گامی به سوی ارتقای سطح بصری و زیباشناختی فضای مراسم عزاداری باشد.

کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس خاطرنشان کرد: این رویداد هنری معنوی به مدت دو روز در روزهای 7 و 8 مردادماه جاری در فضای معنوی آستان مقدس حضرات احمدی و محمدی(ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه طراحی نشان هیئت در شیراز برگزار می شود

کارگاه طراحی نشان هیئت در شیراز برگزار می شود