مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-26اقتصادي

بانویی که منزل شخصی خود را به کارگاهی برای تولید محصولات خانگی تبدیل کرده است


بانوی کارآفرینی که فعالیت های ارزنده ای در جهت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست کرده است، در بازه زمانی مهرواره توانسته برای 80 نفر اشتغال زایی کند.

- ، به نقل از دبیرخانه مهرواره محله همدل، اعظم محمدی متولد سال 1346 و اهل جزیره قشم استان هرمزگان است که حدود 8 سال است که به انجام فعالیت های خیرخواهانه به صورت جزیی و محدود مشغول و خانواده های محدودی را تحت حمایت داشته است.

او از شروع مهرواره محله همدل کار خود را به صورت جدی تر ادامه می دهد و به گفته خودش با اشتیاق بیشتری شروع به فعالیت می نماید به طوریکه به صورت شبانه روزی به پیگیری امور نیازمندان می پردازد.

این برگزیده مرحله ملی مهرواره محله همدل، با تشکیل یک تیم که متشکل از امام جماعات مساجد محله هایی که زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست زیادی داشت به شناسایی این بانوان پرداختند و از اول ماه مبارک رمضان به سنجیدن توانمندی های آن ها و کاریابی برای این افراد اقدام کردند.

این بانوی تلاشگر به دلیل اوج گیری کرونا اقدام به ایجاد مشاغل خانگی برای این بانوان کرد و برای هر فرد مقدمات کاری که می توانست انجام دهد را فراهم نمود تا موجب درآمد زایی آن ها شود.

او تاکنون برای مشاغل مختلف بانوان، ملزومات مورد نیاز را همچون چرخ خیاطی و دستگاه سبزی خرد کن مهیا نمود و در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که منزل شخصی خود را به کارگاهی برای تولید محصولات خانگی تبدیل کرده است

بانویی که منزل شخصی خود را به کارگاهی برای تولید محصولات خانگی تبدیل کرده است