مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-26بين الملل

فرار از ایالت؛ راهکار جدید قانون گذاران آمریکایی برای عمل به تعهدات


پس از خروج قانون گذاران دموکرات تگزاس از این ایالت با هدف ممانعت از تصویب لایحه مورد نظر جمهوری خواهان، دموکرات های دیگر ایالات نیز به استفاده از این ترفند متمایل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ایالت های تحت کنترل جمهوری خواهان در سرتاسر آمریکا، دموکرات ها به دنبال ترفندهایی برای مخالفت با لوایح دست راستی هستند.

به نوشته روزنامه گاردین ، هنگامی که گروهی از قانون گذاران تگزاس از ایالت خود خارج شدند تا از به حدنصاب رسیدن جلسه کنگره ایالتی و تصویب لایحه محدودیت برای رأی دهندگان جلوگیری کنند، این اقدام را به الگوی حدس و گمان برای قانون گذاران واشنگتن بدل کردند.

از یک سو دموکرات ها پرواز هم حزبی هایشان به واشنگتن را اقدامی شجاعانه در اعتراض به لایحه دست راستی ها توصیف کردند  و از سوی دیگر، جمهوری خواهان این گروه را به خاطر جلوه دادن یک پرواز مفرح با هواپیمای شخصی به شکل جنگ صلیبی اخلاقی، مورد تمسخر قرار دادند.

گاردین نوشت، اکنون در 22 ایالت تحت کنترل جمهوری خواهان، دموکرات های عضو کنگره های ایالتی با دینامیک قدرت مشابهی مانند هم حزبی هایشان در تگزاس روبه رو هستند تا با لوایح رادیکال حزب مخالف مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار از ایالت؛ راهکار جدید قانون گذاران آمریکایی برای عمل به تعهدات

فرار از ایالت؛ راهکار جدید قانون گذاران آمریکایی برای عمل به تعهدات