مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-26سياسي

سرنوشت بشریت در عید غدیر خم تعیین شد


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ابلاغ رسالت الهی در غدیر خم توسط پیامبر گرامی اسلام، گفت: علاوه بر امت اسلامی سرنوشت بشریت در عید غدیر خم تعیین شد.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در همایش بزرگ غدیر که با حضور علما، فضلا و طلاب شهرستان رشت برگزار شد با اشاره به اینکه غدیر بزرگترین حادثه تاریخ اسلام است، اظهار کرد: ابلاغ رسالت الهی مأموریت پیامبر گرامی اسلام در واقعه غدیر خم بود.

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر خم حضرت علی (ع) به عنوان سرپرست امت اسلامی معرفی شد، افزود: در طول تاریخ اسلام، شیعه عاقلانه و هوشمندانه توانسته رسالت عظیم الهی و دین را راهبری و نهادینه کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه زندگی حضرت علی (ع) یک الگو و درس برای همگان است، گفت: آنچه انسان در دنیا و آخرت لازم داشت با معرفی علی (ع) تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی در تمام زندگی خود رضای الهی را مد نظر داشت، اضافه کرد: این امر نشان می دهد تمام رفتار و کردار ما باید در راستای رضای خداوند باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان صلح، سکوت، جنگ، قیام و خطبه های علی (ع) را در راستای رضای الهی دانست و تصریح کرد: اگر رشد و سعادت می خواهیم باید رضایت خدا را مد نظر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت بشریت در عید غدیر خم تعیین شد

سرنوشت بشریت در عید غدیر خم تعیین شد